träningsabst!

Jag har träningsabstinens & det är skitjobbigt för nere på simhallen är det allmänt bad så det brukar innebära en massa plaskande barn & badgrejjer överallt så då skulle jag bara bli okoncentrerad. Kan inte fara & gymma heller eftersom Marita inte jobbar kväll denna kväll.

Men nu däremot, kom syrran med förslaget att jag kan gå med stavar! Varför tänkte jag inte på det? :-) Ska pälsa på mig nu & bege mig ut med hunden, jag satsar på 1 timmes promenix. Sen så kan jag ju dock köra lite hemmaträning. Bara att slå på bra musik & göra olika träningstyper. Nu fick jag upp mitt humör igen :-) Så nu ska jag ut i friska luften med vovvs & promenixa en långis! Först ska jag föra över bra musik på mp3n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0