nanana love it

Jag & sistah har varit ganska hurtiga dessa dagar, vi har gått stavgång & vanliga promenader med barnen i vagnarna & det blir faktiskt lite mer benträning då man skjuter fram vagnen i snön. Vi kom hem för en stund sen efter 20 min i solariumet, riktigt soft! Ikväll vet jag inte vad som väntar, blir först bus & lek med barnen sen blir det nog att glo tv resten av kvällen. Jag & sis har blivit nattsuddare dessa dagar, vi har glott tv till 2 - halv 3 på nätterna :-) Måste dock börja vända tillbaka på dygnet innan skolan drar igång, så man pallar!

Juste fan, när jag kommer tillbaka till P-town så kan jag ju börja använda simkortet, tror jag ska köra igång på måndag! Så får de bli ;-)

Imorgon kommer min looove! ;-)


Kommentarer
Postat av: jag ;)

Vars är du någonstanns?

2011-01-06 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0