Vackert!

Idag har vi varit på dop, Hugos dop :-) Det var så vackert! Eftersom jag är fadder åt Alvina & nu även Hugo så fick jag stå där framme också, tror ni jag var nervös? Jo det var jag, men det släppte! & så fick jag hälla upp dopvattnet också :-) Det var som sagt vackert & jag blev tårögd. Efter dopet i kyrkan så fikade vi på Bygdegården & surrade en massa. Har varit en kanondag! Mattias filmade så jag & syster har suttit & sett filmen & skrattat lite, är ju rätt så kul då man ser sitt eget face sådär in action, ha ha! Ja ni :-)

Vi bestämde oss för att åka till P-town imorgon istället, är så himla skönt att vara här & koppla av. Bara få komma bort från Piteå. Nä om man skulle bege sig ut på en promenix! Kanske promenixa runt lite i lillcentrum.

over and out..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0